Cumpărarea produselor o puteți face comandând telefonic, prin email sau printr-o vizită în magazinul nostru din orasul TITU, STR. PICTOR NICOLAE GRIGORESCU NR. 96. JUD. DAMBOVITA

Comanda online – momentan este disponibilă doar pentru anumite produse direct de pe site (adăugarea produselor în coșul de cumpărături)

Vă rugăm să ne contactați telefonic sau pe email.

Detaliile privind comanda și livrarea:

După trimiterea comenzii imediat, veți primi un email de confirmare care atestă intrarea comenzii dvs. în baza de date a PHEONIX AGRO SRL.  În cel mai scurt timp veți fi contactat telefonic de către un operatorul nostru,  pentru stabilirea detaliilor legate de plata și livrarea comenzii. 

Achitarea se face în baza unei facturi proforme pe care o veți primi pe email.

Detaliile privind livrarea produselor se vor stabili telefonic, după confirmarea recepționarii plății de la banca.

Condițiile de transport și livrare sunt valabile doar pe teritoriul României.

Comanda telefonică:

Pentru a înregistra o comandă telefonică va trebui sa sunați la numărul de telefon 0756.078.002, de Luni pana Vineri intre orele 09.00 – 17.00.

Cum plătesc ?
Plata comenzilor se poate face prin ordin de plată(transfer bancar) sau numerar direct  în magazinul  Mobila PHEONIX AGRO SRL.

Anularea comenzii:

În cazul în care produsele nu se află pe stoc/sunt produse atipice care se aduc pe bază de comandă de la furnizor, se achită un avans de 50% din valoare.  În cazul răzgândirii clientului, după ce comanda a fost plasată la furnizor, avansul se pierde.

Retur:

Pentru produsele care nu prezintă defecte din fabricație, Mobila PHEONIX AGRO SRL nu are obligația legală de a schimba produsul sau de a returna contravaloarea produsului achiziționat. 

Pentru comenzile telefonice și cele plasate direct în magazinele Mobila PHEONIX AGRO SRL, nu se aplică politica de retur. 

Pentru produsele atipice(personalizate – dulapuri, bucătării, paturi la dimensiuni diferite de cele standard) și cele care se aduc pe bază de comandă de la furnizor, ce nu se află în stocul propriu PHEONIX AGRO SRL, nu se acceptă retur sau se percepe o penalitate de 40% din valoarea totală a comenzii, în funcție de caz.

Pentru saltelele utilizate, care prezintă urme de uzură, nu se acceptă returnarea acestora. 

In cazul comenzilor on-line, dreptul de returnare este garantat prin lege, fiind prevazut in OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii.

Potrivit legislației în vigoare, cumpărătorul are dreptul să notifice în scris vânzătorului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului cu suportarea cheltuielilor de returnare.

Clientul este informat asupra faptului că, în cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse. În cazul exercitării dreptului legal de returnare a produsului, rambursarea contravalorii acestuia se va face în cel mult 14 de zile de la data solicitării returului, sub beneficiul receptiei cantitative si calitative a returului, conform prezentei politici, prin aceeași metodă de plată.

Clientul suportă doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu excepția cazului în care Vânzătorul acceptă să suporte acele costuri. 

Clientul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

Livrarea, transportul și/sau montajul sunt servicii distincte, oferite de către noi, ce comportă opțiunea Cumpărătorului și plata unui preț. Livrarea, transportul și/sau montajul nu sunt servicii standard. Pentru serviciul de retur al bunurilor, sunt exceptate de la exercitarea acestuia serviciile de: livrare, transport și/sau montaj al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestora.

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur produsele aduse pe baza de comanda de la furnizor(dimensiuni diferite fata de standard), atipice sau personalizate distinct pentru acesta(paturi, bucatarii. dulapuri), produsele care se pot deterioara sau degrada rapid, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

Produsele de igiena precum saltele, toppere, pilote, perne sau protectii saltea sunt exceptate de la obligatiile OUG nr 34/2014.

Saltelele pot fi returnate in termen de 30 zile lucratoare de la data achizitiei daca:

  • Nu a fost dezambalata din husa de plastic ce o acopera. Produsele pot fi incercate, probate fara a fi dezambalata.
  • Nu prezinta deteriorari produse de manipularea incorecta.
  • Sunt insotite de toate actele primite (factura, chitanta, certificat de garantie, etc).
  • Saltele pe dimensiuni atipice sau cele produse dupa specificatiile clientului, ce fac obiectul unei comenzi speciale nu pot fi returnate.

Clientul solicita o firma de curierat si costul de transport va fi suportat de catre client

Responsabilitatea integritatii coletului pe toata durata transportului revine exclusiv în seama clientului expeditor fiindcă coletul trebuie ambalat temeinic, exact așa cum la livrare, responsabilitatea integrității coletului revine expeditorului.Responsabilitatea integrității coletului pe toata durata transportului revine exclusiv în seama clientului expeditor fiindcă coletul trebuie ambalat temeinic, exact așa cum la livrare, responsabilitatea integrității coletului revine expeditorului.